Blackview Belgique
-
Jan
Snelle levering en tevreden over het product
Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!
-
Jean-Louis Masson
Grand merci
Réponse de Blackview BelgiëMerci pour votre avis!
-
Comment évaluez-vous Blackview België?
-
Patrick Pierard
Ok parfait, deuxième article acheté
Réponse de Blackview BelgiëMerci pour votre avis!
-
Julien GAUTIER
Livraison rapide et vendeur très amical. Petit bemol concernant le système de commande sur le site de Blackview. Si vous ne payez pas tout de suite, votre commande reste affichée et l'option de la payer esr toujours présente MAIS cette dernière est déjà supprimée de leur base de données. Cependant, en les appelants, ils ont bien rattrapé le coup.
Réponse de Blackview BelgiëMerci pour votre avis!
-
Erik Sprangers
Beste ik heb mijn nieuwe GSM nog niet in gebruik de Blackview die ik nu heb is gewoon goed van daar terug bij jullie besteld het enige probleem nu is dat deze niet goed oplaad de fout zit bij de stekker GRT Erik
Réponse de Blackview BelgiëDag Erik,
Bedankt voor je review!
Voor technische ondersteuning kan je ons steeds contacteren via e-mail info@blackview-store.be of telefonisch +32 9 298 15 65 dan bekijken we het samen eens.
Met vriendelijke groet,
Blackview België -
Raf Bellings
Professionele werking, antwoord op al mijn vragen snelle afhandeling bestelling en levering
Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!
-
Filip Diependaele
Zeer blij met de tablet.
Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!
-
Wouter Verlinden
Goede service en advies alsook super snelle levering
Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!
-
Guy WALLON
Ma commande est arrivée en parfait état et dans le délai annoncé.
Réponse de Blackview BelgiëMerci pour votre avis!
-
Bestdm
Parfait, rien à dire, conforme à la description.
Réponse de Blackview BelgiëMerci pour votre avis!
-
Davy
Heb sinds 8/10/23 een Blackview BV7200 en het is altijd wat met de telefoon! Valt constant uit, apps die niet willen openen of gewoon niet werken. Heb dit telefonisch gemeld enkele dagen na aankoop, gewoon geen gehoor gekregen!!!
Ik heb het tot nu de kans gegeven, maar je raakt het echt moe.
Het zal voor de telefoon een enkeltje richting de vuilbak worden helaas.
NOOIT nog een blackview.Réponse de Blackview BelgiëDag Davy,
Bedankt voor je review!
Jammer om te lezen dat je toestel niet naar behoren werkt. Echter zien we dat je hierover in het verleden nog geen contact met onze klantenservice hebt opgenomen om het probleem te melden.
Hieronder de stappen om je defecte toestel op te sturen voor reparatie naar de technische dienst.
Stap 1: Vul het garantieformulier in. Het garantieformulier vind je hier.
https://www.blackview-store.be/nl/garantieformulier
Stap 2: Voor je je toestel opstuurt, zijn de volgende dingen van belang:
- Zet je toestel terug naar fabrieksinstellingen en maak een back-up van je bestanden. Tijdens een reparatie zullen namelijk alle bestanden van je toestel worden verwijderd.
- Haal je Google-account van je toestel af door op het account te klikken en te kiezen voor 'verwijderen'. Je Google-account zelf wordt dan niet gewist, hij wordt alleen van je toestel ontkoppeld. Als je het account niet verwijdert, kan het langer duren voordat je reparatie in behandeling wordt genomen.
Lukt bovenstaande niet, omdat bijvoorbeeld het scherm kapot is? Dan kun je deze stappen overslaan.
Stap 3: Stuur je toestel (compleet, inclusief accessoires) met een kopie van je aankoopfactuur op naar onderstaand adres.
Blackview België
Brusselsesteenweg 613
9050 Gentbrugge
België
Mocht je nog vragen hebben, kan je ons contacteren via e-mail info@blackview-store.be of telefonisch +32 9 298 15 65 dan bekijken we het samen eens.
Met vriendelijke groet,
Blackview België -
Noël Van den Abeele
In de winkel te Gentbrugge een goeie uitleg gekregen en na 4 jaar met een Blackview 9100 gewerkt te hebben was ik aan vernieuwing toe en nu gaan we den BV8100 pro eens proberen.
Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!
-
M DR
Super tevreden zowel van Blackview(rugged smartphone) als Blackview België, is niet mijn eerste aankoop, door de jaren heen, bij hen en zal niet de laatste zijn!
Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!
-
Peter Kempenaers
Bij de omschrijving stond dat er een sd kaart kon gebruikt worden op de opslag te vergroten, maar dat is helemaal niet zo! Zeer jammer. Ook de screenprotector was niet voorraadig. En het toestel is ook later geleverd dan belooft.....
Réponse de Blackview BelgiëDag Peter,
Bedankt voor je review!
Het opslaggeheugen van de Blackview BL8000 5G is niet uitbreidbaar met een externe micro-SD kaart.
De screenprotectors voor dit model zijn ondertussen op voorraad en kan je bestellen via onderstaande link.
https://www.blackview-store.be/nl/Blackview-BL8000-5G-Tempered-Glass-Screen-Protector
Je bestelling werd door ons binnen 24 uur verzonden. Het pakket kon je online volgen via een trackingnummer.
Jammer genoeg heeft het pakket (één dag) vertraging gehad bij de levering door Bpost België.
Mocht je nog vragen hebben, kan je ons contacteren via e-mail info@blackview-store.be of telefonisch +32 9 298 15 65 dan bekijken we het samen eens.
Met vriendelijke groet,
Blackview België -
Marc Goffinghs
Mooie prijzen
Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!
-
Fabienne WILMOTS
Commande conforme et envoi rapide
Réponse de Blackview BelgiëMerci pour votre avis!
-
Lode Brouwers
Vlotte levering
Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!
-
Kim Smets
Snelle en correcte levering!
Toestel keurig verpakt verzonden!
Mijn eerste Blackview, maar zeer tevreden alvast van de levering.Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!
-
Pierre M
Super service et très sérieux.
J'ai commandé le mauvais GSM et j'ai donc envoyé un mail pour modifier ma commande.
Ils ont été super réactif et la modification a été faite directement sans soucis.Réponse de Blackview BelgiëMerci pour votre avis!
-
Marc Willems
Snelle levering TOP
Réponse de Blackview BelgiëBedankt voor je review!