Confy
De 1 webwinkel(s) van Confy samengevoegd worden beoordeling met een 9,3 door 328 klanten.
-
Pierre Munnichs
Een bedrijf die goede informatie geeft en met je meedenkt. Ook voor wat de kosten betreft.
-
José-luis Martinez Mora
Bonne explication et professionnalisme
-
Stefan de Bruijn
Fijn contact en duidelijk advies. Laagste prijs garantie en snelle levering. Top!
-
Frank Coesens
Snelle levering
-
Robert
direkt kunnen afhalen
-
Marcel
Vlotte levering, eerste aankoop bij Confy. Duidelijke feedback.
Bestelde impregneermiddel nog af te wachten aangaande werking. -
Emeric Krukowski
Livraison rapide et conforme. A voir effet après injection du produit
-
Gregory Vanzurpele
Goede uitleg
-
nikkel
goede service
-
niek
alles naar wens zoals steeds!
-
Nathalie
Verkopen dingen die ik negens anders heb kunnen vinden. Voor de aankoop had ik een vraag die snel en duidelijk beantwoord werd. Het pakket is snel geleverd en de bestelling was compleet. Niks op aan te merken :)
-
Ken Nevejans
3 potten
-
Wil Chavagne
Product kapot aangekomen
Jammer dan, dat is jouw probleem
Er worden foto’s gevraagd
Foto’s gestuurd
Maar dit zijn niet de goeie
Met deze foto’s kunnen ze geen claim aanmaken bij Bpost
Beetje raar allemaal
Wat heb ik met de vervoerder te maken
Niets
Dat is iets tussen Confy en Bpost
Als ik dit van tevoren had geweten had ik hier nooit besteld
Zo zie je maar weer goedkoop is duurkoop
Beste Confy
Wij hebben inderdaad de verpakking weggegooid, met name
de buitendoos waarin het door jullie is opgestuurd.
Van de verpakking, die in de doos zat en waarin de kapotte tube zat zijn netjes foto's gemaakt en verstuurd
Het enige waarvan wij geen foto hebben gemaakt is de buitendoos waarin de tubes verstuurd zijn.
Dat er een tube kapot is gegaan tijdens transport moeten wij volgens jullie zien als transportschade en is voor eigen rekening, omdat wij de buitendoos (het bewijs) waarin het verstuurd is hebben weggegooid
en zien als een les voor de toekomst
Als ik foto's maak en verstuur van de kapotte tube, die nog in zijn verpakking zit, laat ik vervolgens de doos nog 3 dagen op tafel staan voor het geval dat.
En dan ook nog durven stellen dat jullie dit netjes hebben opgelost en vragen om deze review te herzien
Hierin verschillen wij duidelijk van mening
Hoe je het wendt of keert, deze transportschade heeft mij geld gekost
Antwoord van ConfyDag Wil,
We hebben nooit gemeld dat een beschadigd product uw probleem is. We hebben 100% onze verantwoordelijkheid genomen en u uitstekend geholpen in dit dossier. Echter kon u geen foto's leveren zoals gevraagd. Uw verpakking was reeds weg gegooid waardoor wij geen bewijzen hadden. Volgende keer beter geen bewijzen weg gooien aub. Bedankt, Wim, Confy -
jeremy legrain
snelle levering en zeer goed ingepakt
-
Ludo VL
Transport was 2 dagen te laat. Voor de rest prima service
-
geraard
goede prijzen en persoonlijke
reactie van de verkoper,top!!!!
-
Johan Burms
Beste prijs voor dit artikel
-
Reg
Na meerdere bedrijven te hebben geprobeerd particulier te bestellen, uiteindelijk bij dit bedrijf beland. Snelle levering en prima service!
-
Martijn Rekers
pakket niet ontvangen
-
Luc Cool
Zeer goede service.