Kaarsenhuisje
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 26-04-2024 stopgezet
-
odette roesems
Geweldige service, prima kwaliteit, goede communicatie
-
Frederik Elsen
zeer snelle service
-
Diana Bottu
Goede wijn behoeft geen krans!
-
Karel sohl
Wacht nog steeds op een reaktie, geen forward van een screenshot. Ondertussen 3 weken verder nog steeds niks gekregen,
-
Roos Bovens
Proberen contact te zoeken. lukt niet via de mail en niet telefonisch. Vreemd. Uiteindelijk mijn bestelling geleverd gekregen.
-
Elly Catseman
Hartstikke snel geleverd en supernetjes
-
Simon Keyers
Reageren op mails a.u.b. bestelling was bovendien onvolledig
-
Johan N.
Zoals steeds vlotte levering en topkaarsen tegen een zeer correcte prijs. Producten zijn ook steeds goed ingepakt zodat ze heelhuids bij de klant aankomen.
-
An Lijen
Super snel geleverd en zeer goed verpakt
-
Kris
Bestelling gedaan op 25 november , beloofde leveringstijd 4 december .Mailtje gedaan maar tot heden geen mail terug gekregen .
Hopelijk mag ik mijn bestelling op tijd voor de feestdagen nog ontvangen .
eindejaarsgeschenken ter waarde van 113,43 euro -
Voor 46,08 Euro besteld op 21 juli 23 nooit ontvangen
Op 21 juli 23 hebben wij een bestelling van 46,08 Euro geplaatst, nooit ontvangen, ook nooit een reactie op onze mail hierover.
Volgens mij is dit een fake winkel! -
Natasja
Bestelling geplaats en betaald en dan valt de communicatie weg. Je krijgt geen antwoorden op gestelde vragen. En als ik dan de revieuws lees word ik er ook niet geruster op.
-
Jamina Hakelbracht
Besteld eind augustus. Bestelling ter waarde van 60 euro nog steeds niet ontvangen. Klantendienst onbereikbaar. Geen info. Zeer jammer!!
-
Theo Van Loon
Mijn bestelling, geplaatst op 6 oktober, werd vandaag, 14 november, al geleverd, in een gammele, onverzorgde, verpakking. Vragen over het lange uitblijven van de levering en de bijhorende twijfels bleven onbeantwoord, alle beloftes op een spoedig antwoord ten spijt.
-
marcel vos
Altijd goed verzorgd
-
veronique Vermassen
Mijn produkt is besteld 17 oktober en nog altijd niet geleverd.
-
Monique Pauwels
Snelle service en wst niet in stock was mooi verwittigd bij het pakketje vermeld . Ga zekers nog bestellen of langs de winkel gaan
-
Jean Thompson
Ik heb nog steeds geen producten ontvangen, ondanks een antal e-mails hierover! Mijn klachten zullen iedere keer binnen een paar dagen behandelt worden. Niet dus!!! Ik ben zeer ontevreden en ga jurisisch advies nemen.
-
Es ( Nederland)
Webwinkel is niet up to date. 14 september olifant Dolly besteld en betaald als cadeau voor een verjaardag. Verjaardag was 20 september, dus te overzien. Kaartenhuisje was met vakantie. Krijg 23 september mail dat hij is uitverkocht en dat Olifant Dolly waarschijnlijk nog in de Cloud stond, waar hij was te bestellen terwijl hij niet op voorraad was. Ik wacht nu op mijn geld.
-
isabelle buys
Heb mijn bestelling nooit ontvangen.