Lencom.eu
Alle producten uit onze Loxone shop worden uit eigen voorraad of uit de voorraad op van Loxone Oostenrijk verzonden. Behoudens een stockbreuk of problemen met de vervoerders worden alle bestellingen binnen de 5 werkdagen geleverd.
Naast de online verkoop van Loxone producten kan u bij ons ook terecht voor advies bij de aankoop of de installatie van het Loxone materiaal. Wij bieden ondersteuning aan voor alle producten uit onze Loxone Shop.
-
Bart
Fijne service
-
Marc Pereboom
Correct en goed verpakt afgeleverd
-
Hoe beoordeel je Lencom.eu?
-
jens
Ik kreeg vrijwel meteen antwoord op mijn mail. En achteraf is mijn bestelling vlot en goed aangekomen!
-
Wim Robijns
Snel en vlot geleverd, goede producten en verpakking
-
johan Jordens
geëngageerde dealer, vlotte afwerking
-
Ronny Michiels
POS JOB
-
Bert Roex
Lencom is een prima partner in domotica
-
Jeroen Krol
Snelle en nette service, ook wordt je goed geïnformeerd over status van verzending
-
Kurt Boutsen
Late levering
-
Marc Philips
Super snelle levering
-
nvt
Nog geen problemen gehad met bestellen, de verzending zou iets sneller kunnen maar is geen factor waarom ik er niet weer zou bestellen.
-
Benny Norbart
Is een van de weinige die een startset aan bied
-
Pieter Naudts
correct en goed communicatie
-
Steven Bottelbergs
Snelle en correcte levering
-
frank lemmens
snelle en correcte levering en verpakking zonder plastic
-
Dany Bauvois
vlot en goed verpakt geleverd
-
Enrico Ghiesmans
Pakketje was snel geleverd
-
Patrick Lauwaert
Degelijke service en correcte communicatie
-
gunter Rombauts
Als je op je website een levertermijn van 1 a 5 dagen beloofd en de goederen vertrekken pas na 10 werkdagen, dan kan je geen goede review verwachten. Tevens, buiten de bestel bevestiging geen enkele vorm van communicatie. Geen communicatie over eventueel langere lever tijden. Klanten service is onvoldoende.
Antwoord van Lencom.euBeste Gunter,
Bedankt voor je review. Het klopt dat jouw bestelling er wat langer heeft over gedaan dan de standaard doorlooptijd. Dit komt omdat een van de producten bij ons niet in voorraad was en tijdens de eindejaarsperiode de leveringen van onze leveranciers wat vertraagd waren.
In de drukte zijn we dan ook vergeten jou hier over te informeren, onze excuses hiervoor. We proberen dit in de toekomst wat beter op te volgen. -
Steven Van Gysel
Lencom denkt mee met de noden van de klant