
Ulefone België
-
thierry
zonet mijn nieuwe 31x pro ingesteld , problemen met simkaarten die niet werkten. Mail geschreven maar nog geen antwoord gehad ...
Antwoord van Ulefone BelgiëHallo Thierry,
Bedankt voor je review!
Wij bieden alleen ondersteuning voor producten die gekocht zijn via de officiële website www.ulefone.be.
Als je je product bij een andere (online) winkel hebt gekocht, neem dan contact met hen op voor ondersteuning en garantie.
Je kunt ook contact opnemen met de internationale klantenservice van Ulefone voor technische ondersteuning via e-mail service@ulefone.com.
Met vriendelijke groet,
Ulefone België -
Iuliana Samoila
Goooed
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Hoe beoordeel je Ulefone België?
-
Brian Vatteroth
De screenprotector die ik aankreeg is een kleiner model dan de screenprotector die origineel bij mijn Armor 17 zat. Mijn scherm is nu niet volledig beschermd. Ik heb het gemeld, en wel snel mijn geld teruggekregen.
Antwoord van Ulefone BelgiëDag Brian,
Bedankt voor je review!
Het spijt ons te horen dat de screenprotector niet aan je verwachtingen voldoet en dat deze kleiner is dan het originele model. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden.
We willen graag samen met jou kijken naar een oplossing. Neem gerust contact met ons op via e-mail op info@ulefone.be of telefonisch op +32 9 298 15 65, zodat we je verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Ulefone België -
paul
uitstekende service.
zeer snel verzonden.Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Tevreden Vincent
Ik heb op zaterdag de bestelling geplaatst, de levering was de donderdag er op, dat is prima deze dagen rond kerst en nieuwjaar! Ik ben zeer tevreden met wat er in de doos zat!
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Tjeerd Klaverboer
Snelle levering. Veel keuze. En goede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
patrick Oyaert
ferm toestel, robuust
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Leon Schurgers
Nette prijs
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Kwabena Marfo
Goed apparaat
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Danny Vanpaeschen
Goede service , beetje spijtig dat het 5 dagen duurde voor de levering.
Heb de pad 2 tablet, de armor 22 , endoscoop microscoop, en nogmaals een armor 22.
Zeer tevreden.Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
peter mastenbroek
Ik heb een robuuste Ulefone 18 gekocht als opvolger van mijn Sonim 8. Het is waar, die Ulefone is sterk, zwaar en de batterij gaat lang mee. Maar technisch gewoon een waardeloos Chinees geval. Regelmatig moet ik opnieuw starten door problemen, waarna het startscherm weer geheel anders eruit ziet. Als ik de draadloze lader gebruik hetzelfde, moet ik het scherm weer terug zetten naar alles wat ik had. Als je iets vraagt aan Uelfone, krijg je even terug zetten naar fabrieksinstellingen, maar ja dan ben je dus weer alle gegevens kwijt.
Kortom, niet kopen is en blijft een rampending.
Peter Mastenbroek
Antwoord van Ulefone BelgiëDag Peter,
Bedankt voor je review!
Onze technische dienst heeft jou enkele mogelijke oplossingen voorgesteld voor het oplossen van het probleem met jouw smartphone. Jammer genoeg stellen we vast dat er vanuit jouw kant geen medewerking is.
Mocht je nog vragen hebben, kan je ons contacteren via e-mail info@ulefone.be of telefonisch +32 9 298 15 65 dan bekijken we het samen eens.
Met vriendelijke groet,
Ulefone België -
decuypere kurt
Top toestel, vlotte levering!
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Peter De vroe
Zeer kwaliteit gsm vlotte omruiling
Zeker een aanraderAntwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Daniel de Boorder
Makkelijk besteld en snel geleverd!
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Danny Vanpaeschen
Heb de tab 2 en de armor 22, de endoscoop en de microscoop aangekocht.
Zeer tevreden over beide.
Enkel valt mijn armor 22 geregeld uit. Heb al enkele restarts gedaan en wat cleanups.
Doch één maal per week valt ie spontaan uit en heb ik wat geduld nodig op hem terug op te starten.
Weet niet juist wat te doen nu.
Grts,
DannyAntwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
wvs
Top en top-materiaal
top-materiaalAntwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Aad Duinhouwer
Prima product,goede levering ben tevreden.
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Arne Vandensavel
Hele goede service, alles duidelijk gecommuniceerd en toestel in perfecte staat en werking ontvangen.
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Wim Van Aerschot
Prijs kwaliteit top!
Snelle leveringAntwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!
-
Jb VenO
Producten volgens verwachting en op tijd geleverd.
Antwoord van Ulefone BelgiëBedankt voor je review!