koekoeksklokonline.nl
-
Bob
Op 5 oktober jl een klok besteld. tot op heden (16 november helemaal niets gehoord of ontvangen. Slechte service van deze website. Ruikt als een scam.
Antwoord van koekoeksklokonline.nlBeste Bob,
Uw klok is op 9 oktober naar u verzonden. Blijkbaar was er niemand thuis en is deze ook nooit afgehaald geweest bij het PostNL punt. Verder heeft u nooit enig contact opgenomen met ons en konden we dus helaas ook niets doen.
Kan u ons even contacteren op info@koekoeksklokonline.nl? Bedankt -
Jan Jongkees
Geen respons op informatie aanvraag
wanneer levering zal plaatsvinden.
Na een maand nog niets ontvangen.
Alleen een berichtje ontvangen met veel plezier met je aankoop. Lijkt geen zuivere koffie webshop -
Hoe beoordeel je koekoeksklokonline.nl?
-
José Kattenberg
Ik ben erg tevreden over de klantenservice. Het klokje was kapot bij levering en nadat ik het heb teruggestuurd kreeg ik een nieuw en onbeschadigd exemplaar toegestuurd.
-
David K.
Snelle en correcte levering.
-
Gerbera
Op zich ging het bestellen en de bevestiging prima. Maar omdat het product nog niet gearriveerd was rond de geschatte levertijd heb ik tot drie keer toe gemaild met de vraag wanneer de klok wel zou komen. Hierop heb ik nooit een reactie gekregen. Op een gegeven moment denk je zelfs dat je misschien opgelicht bent, maar andere review gaven desondanks nog wat vertrouwen dat het misschien wel goed zou komen. Inmiddels is de klok wel binnen (3 weken na de geschatte leverdatum), maar nog steeds geen reacties ontvangen. De verpakking van de klok was slecht, maar de klok zelf was gelukkig niet beschadigd. Voor product zelf en de website zijn er meer sterren toe te bedelen, maar door de slechte communicatie toch iets minder sterren gegeven.
-
Claudia
Er is geen contact mogelijk met koekoeksklokonline.nl
Telefonisch niet beschikbaar, oud mobiele nummer gevonden en degene zegt het bedrijf 5 jaar geleden over te hebben gedragen aan iemand in België. Website komt mooi en betrouwbaar over, maar krijg het idee dat deze info niet meer up to date is.
Zou fijn zijn als de eigenaar het tegendeel kan bewijzen om netjes te reageren op de e-mails. Vertraging kan gebeuren maar nu heb ik het idee dat mijn klok helemaal niet geleverd gaat worden. Heel jammer.
10 dagen later:
Geen enkele reactie meer ontvangen maar ineens ontving ik een verzendbevestiging en is de klok wel binnen gekomen. Opluchting. Dacht dat ik mijn geld kwijt was. De klok is heel erg mooi en werkt goed.
Tip voor koekoeksklokonline.nl:
Pas de online beloofde levertijd aan.
Zorg dat je bepaalde tijden telefonisch bereikbaar bent.
Geef reactie op e-mail. Of een of ander teken van leven.
Als een levering later is, kan gebeuren. Maar op deze manier zonder enige reactie, verder geen enkele mogelijkheid om met je/jullie in contact te komen, komt het bedrijf erg onbetrouwbaar over.Antwoord van koekoeksklokonline.nlBeste Claudia,
Aangezien het hier om handgemaakte producten gaat is het helaas nooit mogelijk om een 100% accurate schatting te kunnen maken. Ziekte of andere oorzaken kunnen altijd zorgen voor een vertraging en het is voor ons vaak moeilijk om daarvan de totale impact te zien.
Fijn dat u tevreden bent met de klok! -
Lia
Ik heb eerst een kapot weerhuisje gekregen. Teruggestuurd in de hoop gaaf weerhuisje te krijgen.
Daarna doodse stilte. Geen weerhuisje en geen geld terug.
En geen antwoord op mijn mails.
Niet erg klantvriendelijk.
Het huisje kostte me meer dan € 90,-- Voor mij heel veel geld.
Zooooo slecht dit!
Antwoord van koekoeksklokonline.nlDag Lia,
Volgens ons systeem zou er toch een nieuw weerhuisje naar u verstuurd geweest zijn hoor. Mogelijks is die dan niet aangekomen? Neemt u even contact met ons op? -
Jacques Baron
goed!
-
Marilou THEUNIS
Prima in orde ! Heel blij met de aankoop!
-
Katrien Vangeel
Het geleverde product voldoet volledig aan de verwachtingen.
-
Nynke Van der kooi
Kreeg een kapot exemplaar
Daar 3x over gemaild, nooit antwoord gekregen! 😡 -
Martin Bel
Weerhuisje gekocht,heb een vraag over de kleur van het dak. Willen liever contact via mail. Heb hier 3 x over gemaild en 1x contact formulier ingevuld. Krijg hier geen antwoord op. Ook tijdens bestelproces ook gemaild,hierop ook geen antwoord. Zeggen " niet goed geld terug garantie". Vraag me af hoe dat werkt als je geen antwoord krijgt op je mails en contact bericht. Jammer! Door verlof het slechte bovenstaande contact. Inmiddels tot tevredenheid opgelost. Deze service is dan ook weer 5 sterren waard.
-
Michael
Weerhuisje besteld en jammer genoeg defect gearriveerd. Kan gebeuren, maar ben inmiddels al meer dan een week bezig om contact te krijgen. Wil het product graag retourneren, maar dat kan alleen na contact via email. Ook de chat onbereikbaar en reageren niet. Erg Teleurstellende klantenservice op het moment, maar ik hoop dat er spoedig contact met mij word gezocht.
-
Marina
Mooi weerhuisje
Elke morgen benieuwd wie er buiten staat
-
Herman Voersma
het weerhuisje is binnen gekomen en heel overgekomen
-
KRIS BONTE
Perfect
-
Jan Vink
Wat je op de website ziet en besteld dat krijg je. Conforme de beschrijving en conform de afspraak geleverd. Uitstekend
-
Jop Verweij
Mooie klok! Geleverd conform communicatie, inclusief vriendelijk contact met klantenservicemedewerker
-
Anita de Vassy
De service is prima en netjes .
De klokken zijn mooi gemaakt netjes afgewerkt en erg leuk met de koekoek geluid en de melodieën .
Heb ook een weerhuisje gekocht erg leuk om te zien.
Deze site is echt een aanrader om iets te kopen. -
Erica
Weerhuisje met bewegende koeien.
Antwoord van koekoeksklokonline.nlDag Erica,
Wat was er verkeerd en wat kon er zeker beter? Wij hebben namelijk geen mailtje van u gekregen met enige problemen. Wij kunnen dus onmogelijk iets corrigeren waar wij geen weet van hebben dat het eventueel is foutgelopen.
Mocht u dit alsnog willen oplossen kan u ons bereiken!