
tuinadvies.nl
🌱 Meer dan 25.000 producten voor tuin, huis en dier
🌱 Uniek assortiment van meer dan 5.000 tuinplanten
🌱 Gratis levering vanaf €40
🌱 Professioneel advies en snelle klantenservice
-
Caterina
Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding
-
Romana
Super! Juist vanwege de vele reviews van klanten onder het bestaande product, gekozen voor deze webshop. Keurig op de hoogte gehouden met T&T, netjes op tijd bezorgd, verpakking prima, en het bestelde product doet zijn werking. Erg blij met het product en werking van deze webshop!
-
Hoe beoordeel je tuinadvies.nl?
-
Michel
Mijn 24 bestelde planten bloeide in een andere kleur (paars) dan op de foto van de website. (Wit) Uiteindelijk kreeg ik netjes een vergoeding, vanwege de verwarring. Dankjewel!
-
J. Bremmer
Mijn product kwam beschadigd binnen
Antwoord van tuinadvies.nlBeste J.Bremmer,
Onze excuses dat uw product met schade werd aangeleverd.
Wij merken reeds op dat u een tegemoetkoming van de klantendienst heeft ontvangen.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren.
Vriendelijke groeten,
Tuinadvies -
Werkt direct
Al meteen na ontvangst is de muizentarwe geplaatst en vanaf die dag geen muizen meer. Bravo!
-
Piet
Netto goed werkende website, goede levering van prima planten.
-
Super service
De bestelde Multistop Pro werd snel en goed geleverd. Op mijn vraag over de EM-functie werd snel en deskundig een antwoord gegeven waarmee mijn zorgen weg waren. Jammer genoeg bleek de ultra-sonoor functie niet te werken. Dit voorgelegd aan de klantenservice die me aanboden het apparaat terug te sturen en de betaling te crediteren. Ik ontving retour instructies en heb deze opgevolgd. Na ontvangst van het apparaat is het aankoop bedrag gestort op mijn rekening. Ik vind dit allemaal een super service. Tuinadvies geeft een top garantie. Je kunt daar met vertrouwen zaken mee doen
-
Peter Peters
Bestelling niet ontvangen en bij informeren en verzoeken geld terug te storten werd gewoon de verbinding verbroken
Antwoord van tuinadvies.nlBeste Peter,
Onze excuses voor het verloop van uw bestelling. We hebben u via email op de hoogte gebracht van de verdere stappen en hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We volgen uw bestelling dan ook verder op tot we de terugbetaling kunnen doorvoeren. Voor verdere vragen kan u ons steeds via email opnieuw contacteren.
Vriendelijke groeten, Team Tuinadvies. -
Andre
mooi product en snelle levering!
-
Maartje
Goed op de hoogte gehouden van wanneer de planten verzonden werden. Super goed verpakt van mooie verse planten. Ik ben super tevreden.
-
Wim
Prima altijd snel geleverd en prima prijs / kwaliteitsverhouding
-
henk1951
snelle levering van kwaliteitsproduct
-
Jos
Kan in de lente pas zeggen of de plantjes aanslaan. De geleverde plantjes kleine en iel. Ik hoop dat ze in de lente uitlopen.
Over het algemeen goed tevreden met Tuinadvies. -
Tjip Koopmans
Snel geleverd, past super over onze bank. Winterklaar!
-
Anna
Mijn bestelling met afmeting van 5x50x70 cm werd ingepakt in een doos zo groot als een diepvrieskast vol gevuld met papieren. Ongelooflijk hoeveel troep met je meekrijgt.
Antwoord van tuinadvies.nlBeste Anna,
Helaas moeten wij u meegeven dat wij een beperk aantal formaten dozen hebben. Voor uw bestelling werd dan ook de beste doos uit ons assortiment gekozen waar uw product in paste. Hierbij lijkt het dan ook soms dat de doos veel te groot is voor het besteld product, waarvoor onze excuses.
We geven u wel mee dat alle verpakkingsmaterialen gerecycleerd kunnen worden.
Onze verontschuldigingen als dit voor u een ongemak was.
Vriendelijke groet, Team Tuindadvies -
Fred Rotterdam
altijd perfect geregeld?!? zoniet wat bijna niet voorkomt lossen ze t op!!!
-
eor
Wij een vorstbeveiliging besteld voor de buitenkraan. Heel handig, maar hij past niet. Niet op een oudere kraan niet op een nieuwe kraan.
-
Esther
Snelle bezorging, mooi product
-
Janny
Mijn product niet ontvangen
Antwoord van tuinadvies.nlBeste Janny,
Zou u ondertussen u bestelling ontvangen hebben? Momenteel kunnen wij dit niet natrekken daar uw bestelnummer niet lijkt te kloppen. Mocht u dit nog niet ontvangen hebben, dan vragen wij u graag om een email te sturen naar onze klantendienst zodoende zij u verder kunnen helpen.
Vriendelijke groet, Team Tuinadvies -
Peter
Snel en correct geleverd. Strooier meter gebruikt. Het werkt perfect en goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden, 👍